VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

lördag 23 maj 2009

Långtråkigt

Jag har långtråkigt. Kollar på nätet efter ny kuse men det är inte lätt. Det är alltid något som inte känns bra. Jag har nog kollat varenda annons i hela vårt avlånga land. Jag kanske är för kräsen , men nu vill jag ha en kuse som det är bara att sadla och rida. Känns som jag inte haft det på flera år.
Igår var jag på marknad. Tyckte det var dåligt med knallar i år. Jag köpte marknadsgodis, kryddor och munkar. Bara gosaker alltså :-) Var till morsan en sväng och drack kaffe och intog dessa underbara munkar. Smakade himmelskt gott! Fick mig lite kläder från min kusin. En riktigt skön tröja bl.a.
I dag är Suzanne på begravning. När hon kommer hem från den ska vi ev. åka och kolla på invigningen av Sun Dance Ranch. Ska bli kul.
I morgon blir det ev. att vi kollar på kusen i Lesjöfors igen. Måste ju provrida innan jag drar hem henne. Ser faktiskt mer fram emot att kolla på den i Falun på måndag. Tror att det kanske kan vara något.
Nu ska jag ta mig lite frukost. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar