VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

torsdag 21 maj 2009

Abstinens...

Nu har jag riktig "vara utan häst abstinens". Ska till Lesjöfors och provrida kusen där under helgen. På måndag dra jag och Suzanne till Falun och kollar på en annan kuse. Ska inte ha för bråttom trots abstinensen. Det måste kännas bra innan jag bestämmer mig. Det är så nycket som spelar in. Nu vill jag ha en kuse som det är bara att sadla och rida iväg utan en massa strul. Tycker jag är värd det nu.
I morgon ska Suzanne ut och "leka krig" så då får jag stilla min abstinens med hennes isisar.
Ska gå på Hagforsmarten på eftermiggan. Tar med morsan ut en sväng. Blir nog en fika på kaffestugan skulle jag tro.
Nu ska jag kolla igenom annonserna på blocket och hästnet, sen blir det sänga.
Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar