VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

onsdag 15 april 2009

Stressigt värre!

Idag har jag varit på resande fot hela dagen. Startade hemifrån klockan 9:00. Mötte upp Birgitta och Sara i Hagfors för vidare färd mot metropolen Exär. Där besökte vi Sonja och hennes hästar. Sara red Samper. Hon ska "låna" honom för att träna och tävla när hennes Festus är konvalecent.
Väl hemma igen var det bara att vända och resa till : gissa vart? Till Exär igen. Gubben skulle ha saker till gräsklipparen från Granbergs i Basterud. Tänk om jag vetat det när jag var där...
Sen var det Apoteket, Ica och Systemet.
Nu är jag äntligen hemma, har fixat middag och nu ska jag inte göra något mer. Bara ta in hästarna. Sen blir det soffan och TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar