VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

söndag 19 april 2009

Föreningslivet!

Idag har vi haft styrelsemöte i HbWr (Hagforsbygdens Westernryttare) Ett jättebra möte. Alla jobbar på och vi har en superbra styrelse. Planeringarna går bättre än förväntat. Westernridningens dag den 2:a maj kommer att bli jättebra. Uppviningarn kommer att bli super tror jag. De som rider kommer att visa hur mångsidig en westernhäst kan vara. Jag fick den stora äran att göra frågorna till tipspromenaden. På kvällen blir det fest med god mat och massor av gamla minnen. Klubben fyller 10 år så det finns en hel del skoj att tänka tillbaka på.

För tävlingen som vi ska ha den 5 juli är planeringen i full gång. Fattas några funktionärer men det är ju lite tid kvar innan det är dax.

Nu får jag sluta skriv för "gubben" svälter snart ihjäl. Måste stoppa i honom lite ungsstekt falukorv. Ha det gött tills nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar