VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

onsdag 29 april 2009

Nelly har ont

Idag har det varit ett jobbig dag. Jag känner mig som i ett vaccum. Fattar inte riktigt att jag kommer att bli utan häst. Usch och fy...
När jag tog in kusarna i kväll var Nelly så halt att jag trodde hon inte skulle ta sig in. Känner mig helt maktlös. Får hoppas att försäkringsbolaget jobbar snabbt så hon inte ska behöva lida längre. Ska ringa dem i morgon och höra hur jag ska gå till väga. VILL INTE!!!!
I morgon ska jag och Ronja resa till Karlstad och hämta hennes kompis Tua som kommer med bussen från Göteborg. På kvällen blir det grillpremiär.
Nu ska jag kolla på lite TV och sedan sova lite. Ha det gött! Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar