VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

tisdag 14 april 2009

Min häst är halt

Ja nu är påsken över för denna gång. Har varit en lugn och skön helg.
Idag har jag tagit mig i kragen och ringt hästkliniken för en tid till mitt arabsto Nelly. Hon är halt på sitt högra bakben. Fick tid nästa måndag. Jag har skräck för detta med halta hästar. Är lite över ett år sedan jag fick ta bort min förra häst pga. hälta på höger bak. USCH och FY va jag är nervös. Vill inte..... Men det är klart jag ska väl inte måla fan på väggen direkt! Ni som läser detta hjälp mig att hålla alla tummar för att det inte är något allvarligt. Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar