VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

söndag 2 januari 2011

Nytt år nya möjligheter...


Årets näst sista dag tog jag en härlig ridtur på en superpigg och jätteglad Mio. Lite kallt blev det åt händerna men annars helt underbart. Jag har ju världens bästa häst så det är väl inte så konstigt egentligen.
Nyårsafton firade jag tillsammans med familjen och underbara grannar. Vi åt gott och drack ännu godare. Det sistnämnda medförde att John Blund kom tidigt till mig. Missade fyrverkeritet som tydligen var något i hästväg. Men men den som sover syndar inte :-)
Nu hoppas jag att 2011 blir ett bra mycket bättre år än vad 2010 varit. Hoppas verkligen att jag kommer ut i arbetslivet tillbaka och att mitt älskade Pondorosa blir inflyttningsklart under våren.
Så fort vårsolen börjar värma lite så ska renoveringsarbetet ta fart igen hoppas jag. Kommer att bli så fint och mysigt. På bilden ser ni hur det blev när Mikael lagt in mattorna i blivande badrummet och i hallen. Jag är supernöjd med resultatet. Han jätteduktig "Lindhölmern"
Nu ropar kudden så intensivt på mig så det är bäst jag svarar och lägger ner mitt huvud på den innan jag lägger det i tangentbordet. Ha det gött alla och ta vara på möjligheterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar