VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

onsdag 5 januari 2011

Snö, snö...

Igår var vi till Torsby. Det var en spännande resa vill jag lova. Snöade konstant hela dagen. Hemresan var mycket intressant. Oplogat mellan Exär och Torsby. Tror att varenda jävla långtradare var ute på den vägen just då. Såg absolut ingenting i snöröken. Tur att det var "någon" som hjälpte mig styra ibland.
Idag har jag varit till lab och taget en hel massa prover. Får hoppas att de kan ge svar på varför jag går ner så i vikt, är så jäkla yr, illamående och har problem med dubbelseende. Måste vara något som inte står rätt till.
I morgon åker jag och Thomas (Therese pappa) till Norge på besök. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Får hoppas att vädergudarna är snälla mot oss. Vi ska leverera lite saker som världens finaste dopklänning som Ellen får låna av Izabella. Tack tack Suzanne för att du är så snäll och lånar ut den. Ska också ha med en del julklappar som blev kvar här när de reste hem.
Nu ska jag börja laga middag. Får bli köttfärssås och makaroner idag. Glömde ta fram kotletterna ur frysen så det får vi ta en annan dag. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar