VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

torsdag 6 januari 2011

Norgevisit...

Idag har jag och Thomas (Andreas och Therese pappa, mitt ex) varit till Norge och besökt dottern med familj. Väglaget var väl inte det bästa men det gick över förväntan. Jag hade min bil till Karlstad där vi möttes jag och Thomas. Därifrån åkte vi i hans bil. Gött att slippa köra hela vägen. Lilla Ellen växer så det knakar nu. Hon lyckades få tag i mitt ögonlock och höll ett stadigt tag. Tror ni hon ville släppa... nej det ville hon absolut inte hihihi... Undrar om det är tillåtet att "misshandla" sin mormor så :-)
Ronja och Jerry var så snälla och duktiga så det tog in och nattade hästarna och katterna åt mig. Tack tack mina änglar!
Nu ska jag dra ner skinnet för mina två bruna innan jag landar med näbben i tangentbordet. Natti natti ZZZzzz sweet dream!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar