VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

måndag 26 juli 2010

En liten prinsessa.....




Igår var jag till Norge och hälsade på mitt lilla barnbarn. Gissa om hon är den vackraste lilla flickan på jorden. Åhhh va stolt och glad jag är. Nu förstår jag hur det är att bli mormor. Det är ofattbart, underbart och sagolikt. Lilla Ellen Otilie Kaldal är som en liten prinsessa. Tur att Suzanne hade en del prematurkläder som Ellen fått låna. Allt annat har blivit jättestort.
Min mamma var med så vi passade på att ta en bild på fyra generationer. Nu ska jag ta mig lite lunch. Ha det gött mina bloggvänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar