VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

måndag 20 december 2010

VARFÖR.....????

Vi är nog många som frågar oss varför just nu... Varför måste det gå så långt... Varför orkade du inte leva vidare älskad Tony? Jag hoppas att du nu funnit den ro och frid du så länge saknat och letat efter. Nu är du återförenad med alla dina nära och kära. Glöm inte att hälsa Vira, Gunilla, Per, Jimmie och Otilia. När jag tittar upp mot stjärnorna ska jag vinka till er när ni blinkar mot mig här nere. Vila i frid Tony så ses vi i Nagiala. Du är saknad!
Skönt att skriva av sig lite. Känns lite lättare nu. Var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar