VÄLKOMMEN TILL PONDOROSA

När jag blivit varm i kläderna är min förhoppning att ni här ska kunna läsa om mina westernäventyr i de djupa värmlandsskogarna.
Ni ska också kunna ta del av vad som händer med mig och mina djur.
Ibland kanske det slinker in nåt recept på god mat.
Rapporter från resor, träningar och tävlingar kommer det också att bli.

torsdag 16 december 2010

Lågviktare...

Hej igen!
Nu måste jag få självömka mig lite igen. Har fått provsvaren och de var BRA! Jag hade konstigt nog hoppats på att de visat något. Måste ju vara nåt som är galet när jag bara rasar i vikt! Med en BMI under 16 så förstår ni att jag är MAGER. Glöm att jag skulle visa mig i bikini. Vill nästan inte klä av mig och ställa mig i dusch för jag ser förjävlig ut. Ska ta ett ordentligt snack med min kurator idag. Nu får de fan i mig göra nåt. Som det är idag vill jag inte ha det :-(
Idag är det mildväder äntligen. Jag skottar hellre snö (läs gubben och traktorn) än att jag fryser röven av mig. Nu kanske det kan bli lite fler härliga ridturer. Gött för kusarna att pulsa i snö.
Igår var jag på systemet och handlade. Det var länge sen kan jag säga. Ronja ska ju ha 20-årsparty på lördag och då ska det vara välkomstdrink och matsup. Jag fick fråga personalen vad man ska ha för nåt. Det var som sagt många år sedan jag handlade på glasbanken. Blev riktigt trevligt med självplock även i Hagfors.
Har lilla Ellen här nu så det kan nog bli en hel del bloggande om henne nu. På julafton fyller hon 5 månader. Tänk va fort det går. Nu har hon precis vaknat så nu blir det att snosa lite innan jag åker till Hagfors. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar